Merhabalar ben evleneli tam 3 yıl olacak 3 yılın içinde 4 tane bebeğimi kaybettim ilk bebeğim 5 aylıktı Düşük yaptım. Diğerleride 2 aylık filandi. Tirotim var .Genetik Testinde kan pihtilasmam çıktı ve hamileyken Progestan fitil ve Okspar iğne kullanmama rağmen bebeğim yine düştü kürtaj oldum. Doktora gittim benden Rahim filmi istedi ve Rahime dikiş Aticam dedi. Bu şekilde dikiş atilipta bebeği sağ sağlım doğanlar oldumu. Bebeğim olmayacak diye çok icerliyorum üzülüyorum 😭 serjklaj olupta bebek yine dusuyormu