Anneeadayi Nişan falan hcbsey yokk nişan gelmeden dogum olmaz mi öncesinde illa gelr mi? Ve neler yapablrm artk ekstra
Musemma06 Anneeadayi Ben herşeyi denedim hiç bişey işe yaramadı 41 haftalıkken hastaneye yattım suni sancıyla doğum yaptım
Busraaaaaa26 Sıcak suya oturmayı deneyin bende işe yaramıştı nişanın gelmesine yardımcı oluyor açılma da yapıyor
Munisett Nişanın gelmesine gerek yok suyun gelmesi önemli . Dogumu baslatan hareketler var YouTube da onlardan yapabilirsiniz hurma ananas yiyebilirsiniz
Hamis354225 Musemma06 Özel mi devlet mi acaba? En fazla 41 e kadar mı bekliyorlar bende 40.hafta kontrolüne gideceğim perşembe günü ne sancı ne nişan ne de suyum geldi bi belirti yok doktor perşembe günü gidince bebeği almak ister mi yoksa bekler mi bir hafta daha acaba?
Hamis354225 Musemma06 suni sancı sonrası açılmanız oldu mu normal mı yaptınız yoksa sezeryana dönüş oldu mu
Musemma06 Hamis354225 İlk başta ilaç verdiler açılmam başladı 5 cm olunca suni sancı verdiler sonra hızlıca ilerledi zaten hemen doğurdum