Su123 sabah uyanıyorum eşim giderken (7-8:00) hemen ilacı içip geri yatıyorum, 2 saatte emilimi gerçekleşiyor zaten 😄 Ama geç kalktığım zamanlarda (10-11:00) ilacı içiyorum sonra c vitamini içeren şeyler yiyorum yada sadece portakal suyu içiyorum daha hızlı emilim sağlıyor. Çay kahve süt ürünleri yumurta vs. tüketmiyorum çünkü ilacın etkisini azaltıyorlar. 1 saat oyalanıp sonra herşeyi tüketiyorum 🥲 Bazıları da gece içiyor öyle de emilimi iyi oluyormuş ama bende işe yaramadı ayaklarım bumbuz olunca o gün anlıyorum ilaç etki etmediğini😄