Kızlar merhaba kanama sebebiyle hastanede yatıyordum 2 gün önce taburcu oldum kesilmişti kanamam bugün pembe lekelenme şeklinde başladı ve 2 gündür ishalim erken doğum riskim vardı acaba doğuracak falanmiyim kontrolum yarın acile gitmekte istemiyorum yaşayan var mı 30+2 gebeyim acilmam yoktu bebeğimde makat gelişti ama döndü kanalaa falan girdi de lekelenme ondan mı oluyor bilemedim