Yilmayse benimde doktorum ne hissediosin dedi kiz dedim oda bakti dediki kiz benzio dedi kordon var dedi acabada kaldm dedi sen yinede sakin kmseye haber verme dedi snraki hafta gel dedi ozman gttik erkek dedi cok sasrmistim saglikli olsun hic farketmez🤗 senin icinde hayirlisi neyse ol olur insallah