Berremine 36+3 hamileyim iyi geceler kızlar sancı ile uyandım sol tarafımda böbreğimin olduğu yer kramp tarzı bir sancı girdi resmen ağlattı sancı beni bi 10 dakka geldi gitti sancı doğum sancısı olabilir mi şuan bir rahatladı yardım edin
1Anneadayiiii Berremine inşallah doğum sancısı değildir canım bizde 36+3 haftalığız oğluşumla üşütmüş olabilir misin acaba ya da kramp gitmiş de olabilir benim de oluyo bazen geçiyo bi süre sonra cumartesi nstde hiç sancım çıkmamıştı doğum sancısıysa bile telaşlanma hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻
Berremine Alyadnz33 ama kesildimi sancı sonra şuan iyiyim bir anda girdi o sancı yataktan kalktım sancıyla
Berremine Alyadnz33 çok geçmiş olsun bu arada gözünüz aydın rabbim hayırlısı ile büyütmeyi de nasip etsin
Alyadnz33 Berremine sağol canım görmedim bebeğimi kucağıma almadım 😥 yoğun bakım da solunum sıkıntısı var
Berremine 1Anneadayiiii inşallah geçen hafta girdim neredeyse hafif başladı dedi doktor sancım ama bakalım hayırlısı inşallah
Berremine Alyadnz33 korkma Allah’ın izni ile Buda geçer kız kardeşimin bebeği de öyle oldu 10 gün yattı geçer bu da