Ceyss3 Annelikl doktora hemen haber verin🙏🏻 eğer alttan muane olmadıysanız gelmesi normal dğl ama panikte yapmayın dr ye sorun hemen
nazli0306 Annelikl Annelikl bilen varmı 20 regli oldum 25 bitti bugün pembe lekelenme oldu ilk defa başıma gelip neden olur
Aysenurr53 Annelikl normal olduğunu duymuştum. Artan kan basıncından kaynaklanıyor. 14 15 16 17.haftalarda ben de yaşadım gerçi haftayla çok alakası yok bence. Burun içini nemlendirmek işe yarıyor. Korkma geçiyor zaten 😘
Pamiramsi Annelikl hamilelikte normalmiş canım ben 20. Haftadan beri yaşıyorum, gün geçtikçe kan hacmi artıyor vücudunda ondan oluyormuş Bebiş doğunca geçer 🫶🏻