Okumayageldim neden korkuyorsun canım ❤️ bende önyargılıydım aşılama yapıyorlarmış ilk başta o yüzden rahatlamıştım ama maalesef fazla yumurtam olunca hiç aşılama olmadan direk tüp bebek tedavisine geçtik, o kadar güzel bir süreçmişki sadece 15 dakikalık yumurta toplama işlemi var onda da bayıltıyorlar yarım saate kalkıp yürüyorsun 🥰 transfer işlemiyse 5 sn sürüyor ve vajinal muayene gibi birşey ve resmen potansiyel hamilesin döllenmiş embriyo koyuyorlar sonuçta sadece tutunması için doktor tavsiyesine uyuyorsun 😍 hiç korkma Herşey güzel olacak 🥰 ilk tüp bebek denememde gebe kaldım şükür, pozitif ol iyi düşün canını sıkma