Minnakpopus Filtekahvee yani genelde ilk 3 sy kullanılıyor. Sonra zaten omega multivitamin takviyesine geçiliyor. Doktorunuza bi hatırlatın bakalım mutlaka
Asi_07 Filtekahvee ilk üç ay kullanılıyor 12 haftalıkken doktorum bıraktırdı omega 3 ve multivitaminle devam ettim
ipek63yldz_ Filtekahvee 11+3 de bıraktırdı bana doktorum . Balık yaglı özel vitamin tarzı hap verdi recete ile yazılmadan yani onu şuan kullanıyorum 🤗
TugceOrak Filtekahvee ben 34 haftalık oldum ve hala kullanıyorum. Bu her gebenin vücudunun ihtiyacına göre değişen bişey. Sonraki muayenende doktoruna danış lütfen buradaki bırakan gebelerin yorumlarına göre bırakma.