Bana progestanı aşılama öncesi başlattı 9. Aya kadar da devam ettim. Doktor gerekli görse yazardı. İlk aşılama ile gebe kaldım doğum yapalı 10 gün oldu. Oğlum şimdi yanıkda uyuyor . Dualarım size , inşallah pozıtıf sonuç alırsınız. Bol bol dinlenin uzandığınızda ayağınızın altına yastık koyun hep