zzynpcbnn Kızlar oğlum emerken göğsümü ısırdı ve delik oldu orasıda enfekte oldu minik birşey ama hem çok fazla acıyor hemde bebeğimi emziriyorum acaba doktora gitmeli mi neler yapmalı tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var.
crazyymom zzynpcbnn bebeginize tepki vermeyin yoksa daha çok yapar eğer cok aciyor ise doktora görünün
zzynpcbnn crazyymom ah sürekli ısırıyor ne yapacağımı şaşırdım kaldım. Minik bir enfeksiyon var emzirmeye devam etmeli mi acaba
crazyymom zzynpcbnn dış çıkarma döneminde sık sık karsilasilan bi durum bazende oyun sanıp yapiyolar tepkiniz çok önemli enfeksiyon varsa doktora mutlaka gösterin ve o memeyi emdirmeyin bebekte kapabilir