Merhaba arkadaşlar ben 20+3 günlük hamileyim ve 3 gündür inanılmaz bel bacak sırt ağrılarım var yan yatsam yattığım taraf ağrıyor sırt üstü desen yatsam hem daralıyorum hem belim iyice ağrıyor bu ağrılara bir çözüm var mı acaba ve sizler hangi pozisyonda yatıyor oturuyorsunuz yardım lütfen 🥲