Merve2333 canım eşim PC teknikeri olarak orada çalışıyor doğuma benimle girdi personel olarak düşün ki ona rağmen epidural tam yapılmadı ilacın yarisi dışına kaçmış o iğneler le alakalı sorun varmış falan. Uyumadan tam kesmeye başladılar ve hissediyorum dememe rağmen sonradan bilincini kapatmışlar daha hafif bir anestezi vererek ona rağmen artık cocugu cikartirken nasıl bir acı hissettim ise başımda ki doktorlara saldirmisim. Genel tümden bayiltiyorlar bu sefer. Asistana yaptırmıştır sezeryanimi ve yanlış damar kamestigi için kan değerlerim çok düşmüş 13 birim den 7-8 birime kadar düşmüş. Bu da yetmiyor hastahanede ağrı kesici yoktu bizim servis te parola vuruyordu hemşireler yarım saat e bir eşim sonradan öğreniyor karnım parametrik sagolsun hemen dicloron bulup getirdi o şekilde ağrıya dayanabildim. Bende resmen travma oldu sehir hastanesi kandin dogum da sezeryan. Ölümden dönmüşüm haberim yok orada çalışan başka bir arkadaşım hemşireler falan benim kanamadan yada başka sebepten ölmem den çok korkuyormuş konusurlarken duymus