Ceren27 Merhaba bahsettiğim gibi iç çamaşırda çok hafif bir leke gördüm kan ve akıntı birleşimi gibi sizce doktora gitmeliyi miyim??
Mavimavi321 Ceren27 bence git canım nolur nolmaz kanama alanı vs olabilir Allah korusun benim 19 haftama kadar geldi nerdeyse ayakta kalınca kanama alanı falan olmamasına rağmen
Ceren27 Zeynaydin evet dr a gittim o gün yatış verdi 1 gece progestan iğne vurdular kontroller yapıldı bir kanama alanı da gözlenmedi sonra taburcu oldum kontrol amaçlı tutmuştu