Kızlar 37 haftalık hamileyim 38 e girmek üzereyiz iki üç gündür öksürme var bir de afedersiniz büyük tuvaletim ishal şeklinde geliyor iç çamaşırim bu aralar ıslanıyor günlük pedte pek işe yaramıyor günde iki kez değiştiriyorum bunlar doğum belirtisi mi ? İlk gebeliğim olunca bilmiyorum . doğum başlayınca anlar miyim bilmiyorum.karnima sertlesmeler arttı aynı zamanda sırt ve bel ağrılarım da arttı . doktor kontrolüm Çarşamba gün .başına böyle bişey gelen oldu mu ?