Bahar77777 Kızlar kollarım felan ayaklarım kaşınıyor gebeliğimin 37.haftasındayım kollarım böyle sivilce gibi kıpkırmızı şişliklerle dolmuş ya jilet vurdum üst üste kök veriyor dicem ama sivilce gibi kırmızı kırmızı şeyler var kollarımda neden olur bu?
dedimolabilirrr Bahar77777 hemen doktora gidin karaciğer alt ast değerlerine bakılıyor gebelik zehirlenmesi deniliyor 37de oldum 38de doğuma alınmıştım bu yüzden aynısıydı vücudum
KumpirsMom Bahar77777 benimde kol içi ve omuz üstümde var ama hiç kaşınmıyor bu ay fark ettim yarın kontrolüm var soracağım bende merak ettim ama sizinki baya yayılmış benim belli dört noktada var ve kaşınma yok
2cocuk2kopek Bahar77777 son haftalarda gebelik zehirlenmesi sık görülen bi durum kaşıntı dışında tansiyon vs sorunlarda varmı
Bahar77777 dedimolabilirrr ua kaşıdıktan sonra böyle kabarıyor ve kanıyor bacaklarım kollarım heryerim karnımda dahil
Bahar77777 KumpirsMom benim var yetmiyor bide kanatıyorum artık karnımdada var böyle sivilce gibi hep kanatıyorum ya
Ceku256 Bahar77777 evet kadın doğum acil falan varsa gidebiliyorsan bir git kolestaz önemli bir durum
Bahar77777 Ceku256 jiletle alakası yoktur diyorsunuz değilmi çünkü jilette kaşımtı yapıyor ya o yüzden sordum aslımda ama genelde akşamları azıyor böyle ☹️
Beyhan_muslu Bahar77777 evet kadın doğum doktoruna gitmelisin.randevu bulamazsan acile bile gidebilirsin bu haftalarda kaşıntı çok önemli bit bulgu gebelik kolestazı için
Beyhan_muslu Bahar77777 hu haftalarda her türlü kaşıntı önemli . Basit bir kan testiyle hemen belli olur kolestaz mi olup olmadığı
Ceku256 Bahar77777 evet kan alırlar tansiyon falan ölçerler çok önemli hiç ihmale gelmez Allah korusun. Bazıları kolestaz olmadan kaşıntı yaşıyor ama git bi baktır kafan rahat etsin çünkü riske atacak bir şey değil
Bahar77777 _Melikedlk ay bacım mahvetti beni kaşıyom kaşıyom daha çok tarlı geliyor daha çok kaşıyasım geliyor çıldırttı resmen beni
Bahar77777 Beyhan_muslu yarın danışayım doktoruma o zaman muhtemelen çağırır gel bakalım diye giderim sabah hmn
_Melikedlk Bahar77777 bende aynı şekildeyim şuan doktora gittim bu hamilelerdw görülen birşey cocuktan dolayı benimki anneden de gelme annemde 9 ay boyunca kaşınırdı cocık var diye ilaç veremem dedi bende araştırdım acı badem yağı hafifletirmiş onu sürdüm biraz hafifletti