M3rv3 doktorlar her halükarda normali deniyolar. Benim bebeğim başı büyük sezeryan yaparız demedi hic normali beklicez diyolar mesela. Sadece normalde zorlanirsin dedi. Sanırım doğum da olmazsa sezeryana alacaklar inan çok karışık bu devlet. Allah hayırlı bi şekilde kucağımiza almayı nasip etsin