Yetersukrbck_0618 Kızımdan baya var oğlumdan unisex birşeyler vardı bende aldım bir kaç parça annem le kayınvalıdemde biberon emzik çıtçıtlı badi hastane çıkışı aldılar örtü battaniye müslin örtü falan zaten vardı araba yatak puset mama sandalyesi vs zaten var bebek çantası üç tane 😂😂 hediyede gelir daha üçüncü çocuk ya çok fazla abartmadan gidiyorum yavaş yavaş yaparsın hastane odasına tek kapı süsü istiyorum onuda kendim yapacağım süslemesi kaldı birtek