babycom456 Kızlar bugun acile gittim doktor suyun azalmıs ama yeterli dedi tüp bebek sezeryan yapalım riske atmayalım dedi ama kendi devamlı gittiğim doktor su azalmasından bassetmedi hic bebek bas asagı normal doğumu beklicez dedi benım ne yapmam lazım simdi
[silindi] babycom456 canım tüp bebekte riske atmıyorlar diye biliyorum. Çevremde tüp bebek sahibi olanların hepsi sezaryen oldu
babycom456 minigiminannesi03 çarsamba günü bu doktor cagırdı cumada kendi doktoruma randevum var kafam karıstı vsllahi
babycom456 [silindi] evet bende öyle biliyorum sağlıcakla kucagımıza alalımda sezeryan normal hic farketmez valla sadece böyle olunca bilemedim
minigiminannesi03 babycom456 canım genede bir başka doktordan randevu bulabilirsen onada baktır hamilelik bu
minigiminannesi03 babycom456 birşey değil anlayabiliyorum yaşamadım öyle birşey ama fikir olarak söyledim sadece kendimi yerine koyarak