Lolo21 Merhabalar ben 12 haftalıkken ikili tarama testine gittiğim zaman doktor ben sormadan kıza benziyor ama net değil dedi suan 15 haftalık sizce aynı kalır mı henüz doktora gitmedim özel hastaneler çok pahalı 10 gün sonra gideceğim ama meraktan çatlıyorım
eefkk Lolo21 bana da ikili tarama testi için gittiğimde kıza benziyor demişti ama 15. Haftamda erkek olduğunu öğrendik o yüzden evet değişebilirr
Talentedmom Lolo21 benim 12.haftada tahmin etti ama 16.haftayı bekle dedi değişmedi 23.hafta detaylıya girdim aynı içim rahatladı Burda değişeni çok gördüm
byk0606 Değişebilir, 16. Haftayı beklemenizi öneririm. Bana doktorum 16 hafta kontrolümde söylemişti, önceden sorduğumda söylemedi. Detaylıda da tekrar sordum kız dedi doktor. Ondan sonra daha değişmez diye emin olabildim.
Lolo21 byk0606 hem artık alışverişe de başlamak istiyorum herşey günden güne pahalı oluyor 10 gün. Sonra tekrar gideceğim teşekkürler yorumunuz için
byk0606 Lolo21 Bacım kıyafetlere çok bi zam gelmiyor inan onu sona bıraksan bile bişe olmaz. Ama diğer ıvır zıvır şeyleri alacaksan al bence. Ben kıyafeti falan önce alayım dedim, şimdi kalan herşey 2 katına çıktı. Özellikle biberon süt sağöa falan indirimde gördün mü al koy kenara.