eglhnztrk Kızlar merhaba. Bebeğim 6+2 olması gerekirken 5+5 gözüküyor yani dört gün geriden geliyor. Çok sükür kalp atışını duyduk. gebeliğimi ilk öğrendiğimde adetimden dört gün geçmişti ve betam 431 çıkmıştı. Doktorum bu değer yüzünden geç döllenme olamayacağını ve sağlıksız bir bebek olma ihtimalinin olduğunu söylüyor. Ama ben 25-26 günde bir adet olurum. Yani değer 431 cıktıgında 30. Gündeydim. Doktora bunu hiç söylemedim. Acaba 28 günlük bir döngü üzerinden hesap yapıp beta değerin yüksek çıkmış diyo olabilir mi? Umarım anlatabilmişimdir 🤦🏻♀️
silacetin88 eglhnztrk olabilir canım bidahaki kontrolde doktoruna söyle bence, kalp atışı duymuşsun çok şükür içini ferah tut
Babymam eglhnztrk canım bende adetime göre 6+4 olmam gerekirken 5 çıktım sen kalp atışını duymuşsun ben keseyi gördüm sadece henüz bebek ve kalp atışı oluşmamış dedi ilk gebeliğimdede geç döllenme olmuştu rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin