Nursah2 usermomy işte beklediğim yorum ya bende 40 im çıkar çıkmaz taktırayım. 5 yıllık ilaçlı mı oluyor bilginiz var mı?
usermomy Nursah2 bn normal bakır taktırdım ama hormonlu taktıranda var kanaması çok olanlar genellikle hormonlu takıyor bn taktığımda o zamanlar yoktu hormonlu spiral bakir 10 yıllık diyolar ama 5 yıldan sonra degstirilmesini öneriyorlar
Pelinuygun usermomy ben 2,5 senenin sonunda kaymadan gebe kaldım kanım kalsiyumum demir depolarım azdı dahiliyeye gitmiştim onun yüzünden gelmiyor sandım adet söktürücü istemeye gittim meğer hamileymişim