Nursah2 Kızlar şuan 31 haftalık hamileyim 16 aylık ikizlerim var bide. doğumdan sonra spiral taktırmak istiyorum ama buna rağmen hamile kalanlar oluyor sanırım. Taktıran var mı bilgi verebilir misiniz biraz?
gokcekocyigiit Nursah2 geçenlerde bir arkadaşa daha yazmıştım burada, görümcem ağrım çok spiral mi kaydı dedi diye doktora gittiğimizde, ikizlere hamile olduğunu öğrendik, şu an oğulları 7 yaşında 😅 şahsen kendi adıma güvenim kalmadı ona da 🤭
Cicekbahcesi12 Nursah2 bende kizimdan sonra taktirmistim ve 5 sene kaldi cok sukur bi sorun yasamamistim . 10 yillik taktirmistim kanamalarim fazla ve normal adetime göre uzun sürüyordu ama koruyuculik acisindan bi sorun yasamadim ki bence diger korunma yöntemlerine göre de en guvenilir olani
Talatmahir_00 Nursah2 bnde canım taktirdim oğlum bir yaşında taktirdiktan dört ay sonra hamile olduğumu öğrendim meğer spral kaymis 🥹 şu an 14+3 günlük olduk
Nursah2 gokcekocyigiit ikiz mi bide 😅 Ay maşallah ben de ne yapacağımı şaşırdım nasıl korunacaksak 😅 bu gebeliğimde de lafta korunuyorduk ama işte
Nursah2 Cicekbahcesi12 10 yıllık olan ilaçlı olan sanırım. Bebek doğunca emeceği için ilaçlı spiriali önermediler bana
gokcekocyigiit Nursah2 Evet kocası, 17 yaşındaki oğlu, 7 yaşındaki ikiz oğulları, ev erkekler kampı gibi 😅😅 cinsiyeti öğrendiği zaman çok üzülmüştü, evde bir sürü erkekle halim ne olacak diye, ama tabi o işin şakası da hayırlısı 😅
Cicekbahcesi12 Nursah2 yok canim ilacli olan 5 yillik oluyor hormonlu oluyor yani benimki bakır olandı devlet direk onu takiyor zaten eger vucut kabul etmez kayar falansa özelde hormonlu spirali öneriyolar
3nmber Talatmahir_00 başta zor geliyo ama yaşımda gençti birlikte büyüdük şimdi 10 yıl sonra kendi isteğimle 3.ye gebeyim🙈
3nmber Nursah2 ben bide akıllanmadım 2.doğumda sonra tekrar taktırdım oda 1yaşına gelince yine kaymış kontrolde öğrendim neyseki kalmamışım ucuz atlatmıştım 10yıl geçti kendi isteğimle gebeyim 3.ye🌸
ebruliyildiz Nursah2 tüplerin kordonu bağlatma var o kesin çozum,artik kesinlikle düşünmüyorsanız baska cocuk,doktora danışıp yapabilirsiniz.
Ftm7 Nursah2 ben kızımdan sonra takdırdım 2 ay kanamam durmadı mecbur çıkarttı doktorum. İmplant düşünüyordum ki hamile kaldım😅