EmineDnckrkmz Detaylıda haftasına göre 3-4 gün boş değeri az küçük çıktı diğer faktörlerde sıkıntı yok doktor her şey yolunda dediler yine de sormak istiyorum yaşayan var mı
Minigim_ben1 EmineDnckrkmz ben 38 haftalık hamileyim 36.haftada itibaren bana kafa çapı 2 hafta geride çıkıyor diğer haftalarda hiçbir sorun yoktu
EmineDnckrkmz Minigim_ben1 bana da kafa çapı 3-4 gün geri dedi diğer değerler normal genetikte olabilir dedi bir de kalpte parlaklık dediler oda geçeceğini söylediler bu konuda bilginiz var mı doktor rahat konuştu aama biraz düşündürdü beni
Aise2861 EmineDnckrkmz benimki de öyle kafa çapı 5 6 gün geride hep öyleydi.doktor bir şeyi yok diyor her seferinde. Kalpte parlaklık vardı 30. Haftaya kadar 32 de gittim sorun yok dedi
EmineDnckrkmz Aise2861 gittiğim yer devlet hastanesi ama testi özelde yaptırdım burada da cihaz yeterli değil kalpte parlaklık için özele mi görünmem lazım hep yoksa devlette buna uygun cihazlar var mı, inşallah benim bebeğimin de geçer üzülüyorum aklıma geldikçe
Aise2861 EmineDnckrkmz benim detaylıda gördü perinatolog ona takipliyim. Gel diyor şu hafta gidiyorum ona. Kadın doğuma da ayrıca gidiyorum. Ikiside devlet benim de. Genelde geçiyor merak etmeyin. Her çocukta olabiliyormuş bu haftalarda