Kızlar ya bizim bu kıpırdak yine bilimi altüst etmek konusunda meydan okuyor 🤣 2 gün önce dediğim “çok düzenli şu saatlerde kıpırdıyor” olayına bir farklılık getirerek ayakta olduğum her an okulda çığlığı bastıracak tekmeler atıyor, balık gibi yüzüyor ve hatta öğrencilerim sarıldığında suratlarına tekmeler savuruyor 🤣 Hani ben uyurken bu çocuk uyuyacaktı? Kitap okuma saatlerimiz de yalan oldu uyuyor artık. Müzik dinliyorum uyuyor, kitaplara tepki verirdi uyuyor. Kıpırdağı benimki gibi olan analar var mıdır?