Kızlar depremden sonra hemen ankaraya gitmiştim dün geldim, eşimleyken aşırı korkmuyorum ama tek kalmak beni deli gibi korkutuyor. Bugün işten gelimce eve girdim bacaklarım titremeye başladı kendimi dışarı attım hemen. Uyumaya korkuyorum haftaya doğum iznine ayrılıcam nasıl tek durucam evde bilmiyorum çok korkuyorum bu korkuyu nasıl yenerim sizce