Nefes-2025 Merhabayın hamişler ve anneler 38+2 haftalık hamileyim acaba herkes doğum ağrısı nasıl olur paylaşabilir mi ilk gebeliğim ağrı nerede nasıl olur anlamam diye endişeleniyorum 1 saattir karnımda ağrı var acaba doğum ağrısı mı anlayamıyorum
Busraakay_26 Nefes-2025 karna ya da bele ya da her iki kısmada regl ağrısı gibi bir ağrı girer ama bu hafif düzeyde başlar zamanla bu ağrı şiddetlenir en önemli tanı ise süresi giderek azaları ilk başta 30 sonra 20 dakka da bir ağrı girer ve dinlensen de gezinsen de bu ağrı geçmez
Gulefsan1 Nefes-2025 ben de 38 im sabah uyandığımdan beri sancım hiç geçmedi. Kasığımda da ara ara adet sancısı gibi sancı oluyor. Karnım da ağrıyor. Alt tarafa baskı da hissediyorum ama hepsi hafif düzeyde. Haftaya sezeryanım vardı. Acaba doğum sancısı mı çekiyorum nasıl anlıcam😣
elifuslu1002 Nefes-2025 yeni dogum yapmış birisi olursa anlatayım. Ağrı 1 saat sürmez karnın sertleşmesi ile birlikte karnın alt kısmında Ağrı olur ve bu Ağrı 5 dk da bir 30 sn ve ya 1 dk sürer tabi bu ağrılar belden de gele bilir ama uzun sürmez
Nefes-2025 Busraakay_26 teşekkürler canım çok iyi açıklamişsın sıçak duşa girdim biraz dinlendim şimdi iyiyim
Gulefsan1 Busraakay_26 evet bunu duymuştum ama hiç anlayamadım belli bir düzende mi yoksa düzensiz mi. Ama uyandığımdan beri hep vardı ve hala da var. Ayağa kalkamadım tüm gün yattım
Nefes-2025 Busraakay_26 aynen öyle biraz ağrım olunca yalancı sancı mı doğum sancısı mı anlayamıyorum ve cişim geliyor gidiyorum çıkıyorum 5 dk sonra aynı
Busraakay_26 Gulefsan1 ben sancı girdiğin de ki bu düzemli ağrı olmuyor bi rahatlıyorsun bi ağrı giriyor not almıştım o daha iyi oluyor ama emin değilsen bi acile gitmekte fayda bar
Nefes-2025 elifuslu1002 sabırsızlıkla bekliyoruz artık haftası da geldiği için biraz sancım olunca acaba doğum sancısı mı diyorum inşallah sağlıkla kavuşuruz🤰☺️
Gulefsan1 Ceiydda sürekli vardı ama çok hafifti. Hatta nst de bile bugün çıkmadı ama 2 cm açıklık var doğum başlamış.