Yazmelegi_ Bumah hafta sonu yapın kavanoza sıcak koyun ağzınızı kapatın sonra dolaba kaldırın sizede kolay olur
anneoluyorumm13 Bumah ilk öğrendiğimizden beri hep eşim yaptı yemek bulaşık şuan 7deyim ben nadiren yapıyorum çünkü hem iş hem hamilelik zaten zor eşimle aynı anda eve geliyoruz oda kıyamıyor ben yatıyorum o yapıyor