Arkadaşlar yemek yedikten sonra inanılmaz şişkinliğim oluyor 4. Ay bitiyor bir aydır böyle neden oluyor anlamıyorum bildiğiniz gaz doluymuş gibi çıksa rahatlıycam ama oda olmuyor acı severim yerim ondan mı bilmiyorum ama acı yemeyince de aynı durum var farketmiyır sizlerde olan var mı neler yapıyorsunuz bu durum için