gizzzy [url=https://hizliresim.com/bV9Mvn][img]https://i.hizliresim.com/bV9Mvn.jpg[/img][/url] İkiz gebelikti birini düşürdüm. Değerlerim yüksek çıktı bakabilir misiniz? İçeride kanama olduğu için böyle çıkmış olabilir dedi doktorum. Perinatolojiye yönlendirdi. Çok moralim bozuk.
Filizismail gizzzy ben pek anlamıyorum Ama moralinizi bozmayın Rabbimin izniyle hiçbir şey olmaz sizde sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız ayrıca bu sonuçlar öyle kesin sonuçlar değilmiş moralinizi bozmayın bebeğiniz de üzülür