Minnikkbebii Tetanoz aşısı ikinci gebelikte oluyor mu kızlar yaa oluyorsa ne zaman yapılıyordu hatırlamıyorum gerçi aile hekimliğinden haber gelir ama ilkinde kolum haftalarca ağrımıştı yine aynı stresi mi yaşayacağım
Zeynepkab Minnikkbebii ayy ben geçen pazartesi oldum iki gün kolumu oynatamadım o nasıl ağrı öyle ya bazılarının şişiyormuş arı sokmuş gibi falan Allahtan bende olmadı öldüm ağrısından bide akşamları bende halsizlik ateş yaptı 🫠 Anneliğin her anı zor vallahi
Angel23 Minnikkbebii ilk gebeliğimde oldum ikinci gebeliğim şu an 2 yılı yok arada bugün aradılar gitmedim sürekli arıyorlar gitmeyi düşünmüyorum
burcuo Minnikkbebii Bana yapıldı çünkü bunda boğmaca aşısı da varmış. Ağrı yapmadı bu sefer. 20.hafta civarı gitmiştim ama 22 gibi daha iyi oluyormuş.
poncikveannesii Minnikkbebii bugün oldum ilk gebeliğmdr olmuştum beş yıl dolmadğı için tek doz şekljde yenilediler buna boğmaca frlanda eklenmiş dediler
Minnikkbebii Zeynepkab ikinci gebeliğiniz mi🥲 benim ilk gebeliğimde ilk 4-5 gün bişey yoktu sonra bi başladı ağrımaya dokunamadım bile hatta aile hekimine gittim normal demişti 3 hafta falan sürmüştü sanırım😩
Angel23 Minnikkbebii benim ilk gebeliğimde bana ağır geldi çok kötü olmuştum bebeğim alerjik bir bebek oldu psikolojik olarak ona bağladım benim bünyemede ağır geliyor 🥹
Minnikkbebii Zeynepkab anladım rabbim şifa versin inşallah bebişler sağlıklı olsunda analar neler çekiyor🥹
Angel23 Minnikkbebii bilmiyorum canım kendi adıma söyleyeyim bana ağır geliyor o aşı oyuzden ikinciye gebeyim olmadım ama genetik olabilir alerjik durumlar