denizuhal aslına bakarsanız ekstra yediğim birşey yok normal zamanda beslendiğim şekil hamile olmasam 3-5 kilo belki alırım. Sabah çok normal bi kahvaltı akşam bir öğün yemek bir de aralarda meyve. Ama bu kadar aldım. Bi dönem tansiyonum 14 lere çok sık çıkıyordu. Şuanda çıkıyor olabilir ama takip etmediğim için bilmiyorum. O yüzden ödem mi oluyorum acaba diye düşünüyorum. Emin değilim tabi ki