Bende tiroid hastasıyım hamile kalmadan önce değerlerime baktırdım 2 nin altındaydı sorun yoktu ama gebe kalmamla aşırı yükseliyor ve gebelik süresince ilaç kullanıyorum . Endokronolojiye yönlendirdi doktorum. ilk 2 ay 50mg sonra ekstrada hafta sonu 75mg eklediler. Geçen ay dahada yükselmiş 100mg oldu. Her ay düzenli takip etmem gerekiyor. Bebeğin beyin gelişimi açısından önemli