Merveue Rab1iss bende 15+4 deyim daha hissetmek için erken olduğunu düşünüyorum. Bel ağrısı bende de var maalesef
Tontis2025 Rab1iss çok erken bebisi hissetmek icin Bel ağrılarınız normal artık göbeğiniz yavastan cıkıyor göğüs ağırlığınız vs etken bunlar
Selim_Alparslan Rab1iss 19+1 haftaligiz ve ikinci gebelik olduğu halde hissetmiyorum sadece pit pit atması gibi oluyor
Edizhr Rab1iss herkes bir olmaz canim 3. Gebeliğim 13. Haftadan beri hissediyorum 19+4 olduk artık baya baya net bir şekilde hissediyorum
edabolukbasi3 Rab1iss ilk gebelik geç hissedilir 20. haftalara kadar hissetmemeniz normal 2. ve sonraki gebelikte erken hissedersiniz çünkü kaslar zayıflamış oluyor artık
Yazmelegi_ Rab1iss ilk gebelikte genelde geç hissediliyormus ben 18 de seğirme 20 den sonra hareket hissetmistim
Meralinmucizesi Rab1iss ben 16 +2 arada bir pitirti gibi bişey hissediyorum doktoruma sordum evet bebek dedi tabi bu benim hesabım doktorumun hesabı 18 hafta😁
Sila41_ Rab1iss 16 da damar atması gibi 3 4 kez hissettim sadece sonra 19 da yam hissetmeye başladım 19 20 de anca hissediyorsun