araskubra Elimden geldikçe sakinleşmeye çalışıyorum Düşünmemeye çalışıyorum ama ne bileyim Yine de dedim bir post açayım böyle birlikte sohbet edelim kaygılarım azalsın Tabii Rabbim neyi nasip ediyorsa o olacak Biz ne yaparsak yapalım Allah’ın iznıyle o olacak hayırlısı inşallah Rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın