Merhaba kızlar 🌸
Benim 38+4 e denk gelecek şekilde sezaryen günüm verildi. Yani 1 temmuza . Şimdi bizde genetik olarak annem, ablam ,ve önceki gebeliğimde hep 36-37 haftada doğum yaptık. Hiç normal şekilde sancısı gelip veya suyu gelip sezaryen yapan oldu mu ? Şekerden dolayı sezaryen doğumum olacak normal çok istiyorum malesef 3 doktorda yapamazsın dedi.