Artık o kadar sıkılmış vaziyetteyim ki bunaldım sonra diyorlar niye az çocuk 10 kişiden 8 İ yabancı uyruklu 2 aydır kontrole gitmedim çünkü ne zaman gitsem yok down sendromlu yok sma yok ayakları söyle hemen heyet toplansın terminasyon( bebeğin kalbi durdurulsun ölü doğum yapılsın) kaza yaptım randevuma gidemedim 15 gün randevu alma hakkım gitti daha saysam neler neler 15/20 dk geç kalsak almazlar kendileri 1 saat bekletir ben bugün çok dolmuşum onu anladım 😅