Neden hiç Zeynep, Ayşe, Fatma, Ali koyan yok? Geleneksel güzel isimlerimiz haricinde de neden Türkçe isim varken Arapça, Farsça isimler tercih ediliyor? Zor, söylenmesi de zor, anlamı olmayan, moda diye öylesine koyulan 2 heceli birbirinin aynı isimlerle dolu heryer. Mifle, Mahin, Diren, Eflin, Eflan, Elfan, Ada, Misline,Mislina… Bence biraz daha büyük düşünün kızçeler. Yavrunuz bu isimleri duyacak ismine benzeyecek popüler kültür kölesi olmayın.