NoName_ shatice ben uzun kollu alt üst aldım trendyoldan miss dünya lissadan önden bağlamalı zaten devlet hastanesinde olacak nasipse doğum yabancı gelirse tülbent takacağım ekstra olarak birde hırka alırım uzun
Ayse036 Melsdesıng instagramdan bakabilirsin bir de Trendyolmilla lohusa çıkardı ordan da bakabilirsin 🥰
Edafmo shatice ben nırmal pijama takımı aldım alt üst önü düğmeli olanlardan. Zaten doğumdan sonra iyi kötü yelek giyeceğim uzun bi yeleğim var, biri gelirse de tülbent takacağım. Lohusa takımları gereksiz pahalı bence