Selmaatss miele çok iyi bir markadır. Avrupada en iyi ilk 10 da elektrık elektronıkte ayrıca pahalı markadır. Kesinlikle phılıpsten boschtan çok daha iyi. Mesela almanyada çamaşır makineleri 1000 eurodan başlıyor oyle diyim. Süpürgede herkes mıele toz torbalı tercıh edıyor burda neden torbalı tek orasını anlamıyorum😆 sırf merakımdan alasım var süpürge benim için çok önemli. Kablolu ve kablosuz dyson var eğer olmasaydı kesınlıkle miele alırdım. Islak kuru derseniz tineco çok iyi birde bissel.