Hanifenur10 İyi akşamlar arkadaşlar eşime varikosel teşhisi kondu ilk 
sev_il Hanifenur10 benim eşimin değerleri daha düşüktü ilaç kullanmadan 1 ay boyunca keçiboynuzu kayanttım sabah akaşm içti Allah razı olsun ibrahim saraçoğlu doktorun reçetesine bakabilirisiniz yotubuden normal insandan fazla sperm sayısı oldu şimdi hamileyim elhamdülillah
smye99 Hanifenur10 hastane laboratuvarına göre değer değişir. Biz eşime yaptırdığımızda 138 mil. Çıkmıştı. Gebelik için 100 115 milyon yeterli demişti doktorumuz. Bide sadece sayısı değil kalitesi hareketliliği yapısıda önemli demişti.
Mayahanim25 Hanifenur10 merhaba arkadaşım benim eşim de aynı dertten muzdarip daha önce 30larında iki ameliyat olmuş, şimdi 52 yaşında ve 15 milyon çıkmıştı sperm sayısı. Doktorumuz tüp bebek önermişti, bu sayıyla çok zor demişti ve biz de tüp bebek konusunda bir çaba göstermedik. Ama benim uykularım kabusa dönmüştü. Kendimi olmayacağına ikna etmişken üç ay düzenli ilişkiden sonra şimdi 5 aylık hamileyim. Umudunuzu kaybetmeyin.🙏🏾✨
Hanifenur10 Yaswinn evet 17.25 milyon çıktı değeri 2 aydır bu şekilde gebelik oluşmadı aklımızda hala soru işaretleri kaldı maalesef varikoselden dolayı
Hanifenur10 sev_il düşük olduğundan kaç ay sonra hamile kaldınız acaba çünkü bende aralıklı olarak kaynatıp içiriyorum pekmezini falan içiyor böyle düzeldi sanırım diğerleri de ama gebelik oluşmadı henüz 8 aylık evliyiz
sev_il Hanifenur10 3 ay sonra sprem kalitesi düzeldi elhamdülillah sonra 3.aynında hamile kaldım ama o kürler işe yarıyor düzenli her gün kullanılmalı sonuç almak istiyorsanız
Hanifenur10 smye99 benim attığım teste göre haraketlilik sayısı vs nasıl acaba ben hiç anlamıyorum doktorumuz da yeterli açıklama yapmıyor olur bekleyin diyor her defasında bir senelik evli olmadığımız için de tıbbi müdahale yapamıyor kafam çok karışık
Tamarix smye99 aynen bende rakamlara takılmaktan morfolojiye bilmediğim için bakmadım 6 Yıldır bir doktor dahi söylemedi yeni öğrendik normal %4 iken bizde %3 müş
Mzzz Hanifenur10 daha yeni evlisin bu şekilde hem kendin hem eşin syresr girer ve zaten olmaz ne zaman akışı bırakırsan o zaman olur ben ileri hareket %4 Ken hamile kaldım ne zaman çocuk fikri aklımdan çıktı o zaman. 15-120 arası normal kabul edilmiş sizinki 17 milyon yani referans aralığınin içinde bir sonuç 🙏☺️
Hanifenur10 Mzzz akışına bırakmak istiyorum tabiki ama insan düşünmeden de edemiyor ilk evlendiğimiz zamanlarda da bana kist var Pcos var demişti doktorlar o yüzden sürekli araştırma içerisindeyim endişeliyim ister istemez o dönemde doktor azizliğine uğramışız aslında sağlıklıymışım ama işte artık korktuğum için bilgilenmeye çalışıyorum keşke aklımdan çıksa ama olmuyor 🥲
Hanifenur10 Tamarix yani yaptıkları çok yanlış aslında biz gidiyoruz bilinçlenmek için onlar daha çok akılımızı karıştırıp ya da azarlayıp ilgilenmeyip gönderiyorlar ve bu çok kötü hissettiriyor Rabbim kimseden medet bekletmesin inşallah insanlar acımasız
Ayseguls_baby Keçiboynuzu kaynatıp içir eşine bide Türk kahvesini azaltsın hatta içmesin bir süre. Muz, bitter çikolata, domates çorbası, kuruyemiş bunlar arttırıyor bize doktor tavsiyesi bunlardı
Hanifenur10 BuketErkan morfolojiyi görüntüleyemedik maalesef yazmıyor neden acaba e nabızdan bakıyoruz ama yok
Asill01 BuketErkan spermin şekli canım morfoloji düşükse sperm dna hasarına baktırın sağlıklı gebelik olmuyor dna hasarı warsa
BuketErkan Hanifenur10 bilmiyorum ki gözükmesi lazım aslında. Hangi hastanede verdiyseniz gidip çıktı şeklinde alabilirsiniz o zaman görürsünüz tahminimce. Varikoselde sperm sayısı hareketliliği ve morfoloji önemli. Sperm sayısı ve hareketliliğiniz iyi ama morfolojiye de bakılması gerek sperm şekli bozuksa sıkıntı
Hanifenur10 BuketErkan bir sonraki kontrolde öğreneyim biz sormadık doktorda sağolsun hiç bilgilendirmedi sonuç iyi yükselişte olur bekleyin diyor sadece
Hanifenur10 Tamarix derecesi neydi acaba ileri derecemiydi bizim sağ tarafta olduğu söylendi de sadece
arven000 Hanifenur10 ileri hareketli sayısı çok iyi değil miii? Ben hiç anlamam ama %74 baya iyi geldi bana
Hanifenur10 arven000 evet bende iyi diye düşünüyorum diğer testlerde sayfamda var aralarında inanılmaz derecede fark var ama gebelik oluşmuyor sanırım varikosel kalitesi düşürüyormuş