Sjsjgshsjsjsj Kızlar 27. Haftadayım sırt üstü uzanıp elimi koyarsam hissediyorum yoksa gün içinde pek hissetmiyorum normal mıdır acaba. Sizde durumlar nedir
Sjsjgshsjsjsj Bussbety ayy inşaallah burada gördüm, gün içinde sayıyorum diyen var ama ben sayacak kadar hissetmiyorum . Teşekkür ederim
Minnakpopus Sjsjgshsjsjsj yani ciddi bir durum yoksa saymanında bir mantığı yok onları çok kafaya takma. Sonlara yaklaşırsın sancıj vardır bebeğin yeri daralmıştıe doktorun hareketlerini kontrol et say der ama bu haftalarda saymakta mantıksız işim gücüm yok oturup hareket sayamam 😂😂
Sjsjgshsjsjsj Minnakpopus Kız zaten sayacak kadar hissetmiyorum ki.😀 Uzanıp elimi koyarsam dürtersem anca öyle kıpırdıyor gibi . Burada gördüm saat başı takip ediyorum çok şiddetli fln filan diyen olmuş. Tedirgin oldum yani
Minnakpopus Sjsjgshsjsjsj ya bende 26 haftalığım vurdumu çok şiddetli hissettiyor evet ama 7/24 de değil yani 😂😂o yüzden takılma 28 den sonra asıl fellik fellik duramazlar 😂😂