Kızlar hareket azlığı sebebiyle acile gittim 36+5 haftalığım doktor suyun sınırda yeterli carsamba tekrar gel dedi , kendi doktorun sezeryan icin gün verdi mi dedi normal doğum olarak bakıyo dedim zaten baş aşağı pozisyondaymıs bebek kendi doktorumada cuma günü kontrolum , ne sorucağımıda bilmiyorum ama danısmak istedim öyle