burcuo newmommmyy2 Bebek gibi masaj yapmıştık biz. Eğer korse falan taktıysanız çıkarın. 2 gün kıvrandım ben de. Acısını bilirim. Bebeklere yapılan masajdan yapın, bacakları it çek yapın biraz o işe yaramıştı. Çok geçmiş olsun.
Talentedmom newmommmyy2 ben de ilk doğumdan sonra çok çektim onun sancısı çok başka ağlıyordum resmen bol yürüyüş iyi geliyormuş
10gamze newmommmyy2 saçma olacak ama karın bölgesi sezeryandan sonra eskisi gibi oluyor değilmi gaz sorunu oluyormuş bende duydum sade sodadan başka varmı acaba tavsiyesi olan bende bekliyim şurda
ozlemburak Hakiki zeytin yagi alin bi kaşik icin yemek kasigi gecmezse bi kac kere daha icin ben oyle kurtulmuştum
Bebegimibeklerken__ 10gamze ben doğum yapalı 6 seneyi geçti valla gaz sancım bazen çok oluyor gaz problemim başladı doğumumdan sonra. Şimdi tekrar hamileyim bazen geceleri sancı tutuyor uyutmuyor
10gamze Bebegimibeklerken__ anladım mercimek kuru fasulye nohut turp bana dokunur demekko dıkkat edıcem dogum sonrası😞
newmommmyy2 Sağolun kızlar yorumlarınız için kayısı kurusu yedim birde hemşireler kireç gibi bi ilaç verdi onu içip zar zor yürüyünce baya bir rahatladım şimdi çok şükür
Minasuu22 newmommmyy2 yürüyüş arasında ara ara hafif hafif ayaklarını karnına doğru çek bırak o da çok iyi geliyor canım deneyebilirsin 🌸
burcuo annelik565656 Karnımı toplasın diye takmışlardı hemen ama gazı daha çok sıkıştırdı o sanki. Onu çıkardık sonra rahata erdim