Erkek bebeği olacak dostlarım isim ne düşündünüz?? 👶🏻💙
BettyD Muhammed Miraç koymayı düşünüyoruz biz 🌼
BettyD Ömer Asaf🐣
BettyD Deniz Alp vermiştik biz de, şimdi 3 yaşında. Tek isim gibi kullanıyoruz.
BettyD ayaz 💙🤗
Talha koyucazz bizde 😇
Miran Efe düşünüyorum
Kutay olcak 💙
Ali koyacağız bizde
Utku olucak inşallah 🧿💙
BettyD Biz Atlas🐥
Nidazzyaaa bizimde atlas kaç haftalıksınız🌸
BettyD ilk oğlum yiğit Efe, ikinci oğlum Adı Ege olacak
BettyD kuzey yada rüzgar düşünüyoruz bakalım daha netleştirmedik 🧿
BettyD ilk oğlumun adı metehan, 2.oğluma da Cihangir ismini koyacağız nasipse
Yenianne3 34+2🫶🏻
BettyD Ahmet
Oğlum 10 aylık oldu adı ATTİLA ☺️🩵
BettyD kayra koycaz eşim çok istiyor bende kerem istiyorum ama 2. İsim koysak mı kararsızım
BettyD oğlum var adı Meftun ☺️ fikir olsun size de