Meraba kızlar 20 haftalık hamileyim, üç gündür geçmeyen bir ağrım var sırt kısmımda tam böbreklerimin olduğu yerde. Hastaneye gittim idrar kan ultrason herşey tertemiz bir sorun gözükmüyor diyor doktorlar ama ağrım geçmiyor. Böyle bir ağrı yaşayan oldu mu aranızda