Secii-34 ilk hamileliğimde yani 7 yıl önce son haftalarımda beni ağlatacak derecede siyatik ağrı yaşadım. Ne oturduğum yerden nede yattığım yerden kalkamıyordum. 39+3 de Beyin cerrahına muayenem vardı çünkü ağrılarım öyle şiddetliydi ki cerrah normal doğum yapıp yapamayacağıma karar verecekti. Ancak muayene saatim gelmeden suyum geldi bebek kakasını yapmıştı. Suni sancı verdiler kısa sürede doğum olması lazımdı benim sancı boyunca bacağımda dayanılmayacak ağrım vardi ve asla nefes aldırmıyodu nitekim sonunda sezaryen oldum. Sezaryenden sonrada yaklaşık iki üç hafta ağrılarım devam etti. Daha sonra azalarak geçti eğer geçmeseydi fizik tedavi almam gerekecekti. Şuan 26 haftalık hamileyim ve tek korkum yine siyatik ağrı yaşamak. Allah yardımcınız olsun umarım ağrılarınız geçer.