Nermin06 ilk gebeligimde sadece bi türlü cinsiyet ögrenemiyoruz diye bide bunu deniyim demiştim( tüm doktorlara gittim görememişlerdi doktorum hatıce degildi bi seferlik gittim) 17. Haftamdı o da ilk göremedi ama büyümüşüz artık ögrenelim ögrenmeden bırakmam demisti öyle de oldu cikolata ye gel dedi merdiven in çık dedi gördü cidden. Ama aşırı suratsız gelmişti bana. Yani ciddi bi karakteri var sogukkanlı heralde bana sıcak gelmemişti sevememiştim