Eslem2112 ipekbk valla öyle sen başka br testlede yap canım eğer onda da çıkarsa vardır ❤️❤️inşallah vardır iyi düşün iyi olsun
nazli0306 Kızlar bilen varsa yardımcı olabilir mi 20 nisan regl oldum 25 I bitti dün kasık ağrım vardı bugün pembe lekelenme oldu ilk defa böle bişi yaşıyorum neden olur bu başına gelen var varmı?
ipekbk Slmcnmyeniben https://ibb.co/GvyC1nHB Kaset yaptım çok ince bir çizgi çıktı ovulasyon yaptım koyu çıktı