Merhaba bugün 2. Aşılamamı oldum hersey güzel geçti şükür sadece ilkinden farklı olarak 1 saat sonra asırı bı şekilde kasık zonklaması ve peçeteye kan geldi ilkinde böyle olmamıştı çatlatma iğnesinin bu sefer bu kadar etkili olması normal mi? Sizde durumlar nasıl